Klucz do twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki lub całkowite
cialis w zelu
usunięcie wszelkiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała również może ujemnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Działaj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania kamagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w każdej postaci odłóż na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.

5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Aby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja