5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego seksu. Ten typ ćwiczeń stymuluje produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Aby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja