Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko poziom potencji, lecz również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do całkiem istotnych niedoborów selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten natomiast wpływa na sprawność seksualną. W chwili spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale łatwo go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Wyjątkowo istotnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka wpływa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeśli musimy unormować jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie potencja